Onderzoekers gebruiken warmtekaarten om oogbewegingen op webpagina’s te volgen. Ze hebben ontdekt dat de gemiddelde persoon meer tijd besteedt aan het bekijken van geweldige beelden dan aan het lezen van wat er op de pagina staat. Je hebt woorden nodig voor de inhoud. Maar visuals hebben een belangrijke rol te spelen.

hittekaarten
Gebruik trefwoorden effectief voor mensen & SEO
Om uw inhoud te optimaliseren, plaatst u het primaire trefwoord dat u hebt geselecteerd binnen de eerste 100 woorden van een artikel. Gebruik de zin alleen daar waar het zinvol is. De inhoud moet goed leesbaar zijn. Trefwoorden mogen nooit geforceerd lijken.

Als u een enkel trefwoord heeft, raden experts aan dat het niet meer dan 1% van uw aantal woorden mag zijn. Als u LSI trefwoorden toepast die een primair trefwoord ondersteunen, dan is 0,5% – 0,75% ideaal.

Voeg trefwoorden toe aan H-rubrieken
Uw H1-rubriek is de titel van een pagina. Uw primaire trefwoord moet in uw H1-rubriek staan. Met andere woorden, het staat in de titel van uw inhoud.

H2-koppen zijn uw belangrijkste koppen die de inhoud opsplitsen in verteerbare secties. Uw primaire trefwoord en uw LSI trefwoorden moeten elk in minstens één van deze rubrieken staan.

Klikbare meta’s maken
De metatitel en metabeschrijving zijn wat er verschijnt wanneer iemand een lijst met zoekresultaten ophaalt. Deze meta’s moeten het primaire trefwoord bevatten waarop u zich richt. Ze moeten ook zeer klikbaar zijn.

Het zal je niet veel goeds doen om bovenaan de zoekopdrachten te staan als je mensen niet kunt verleiden om te klikken.

Gebruik deze om aandacht te krijgen. Deel een beetje over waar uw pagina over gaat. Laat mensen binnenkomen om te klikken en meer te weten te komen.

Maak gebruik van sociale knoppen
Sociale aandelen hebben geen directe invloed op de SEO van kleine bedrijven. Maar ze helpen wel om de naamsbekendheid en betrokkenheid te vergroten. Dit kan indirect leiden tot meer verkeer. Als dit verkeer goed interageert met de site, toont het aan dat uw site een hogere ranking verdient.

Plaats de sociale knop prominent op de pagina om het delen van informatie te stimuleren, zoals die u boven en onder aan deze blog ziet.

social media optimalisatie knoppen

Zet Mobiel op de eerste plaats
80% van de internetgebruikers heeft een smartphone. Meer dan de helft van het websiteverkeer bevindt zich nu op mobiele apparaten. Bijna 60% van de consumenten zal een bedrijf met een slecht mobiel ontwerp niet aanbevelen. Meer dan 80% zal niet terugkeren naar uw website.

Je kunt niet beweren dat je serieus te zijn over kleine bedrijven SEO als je niet het verstrekken van een naadloze mobiele ervaring die een naadloze mobiele ervaring die omvat:

Snelle laadtijd
Vingervriendelijke knoppen en koppelingen
Leesbare tekst (meestal 14 pt. min.)
Eenvoudige navigatie
Mobiele tools die mensen in staat stellen om met uw bedrijf te communiceren

Lokale SEO toepassen
Google begrijpt dat een klein lokaal bedrijf niet de macht heeft om te concurreren met bedrijven van het Amazone-type. Ze vinden niet dat je dat zou moeten doen. Ze hebben een systeem opgezet dat lokale bedrijven probeert te belonen met een grote zichtbaarheid in hun omgeving.

Zelfs als u een eComm-bedrijf bent, kunt u dit gebruiken om lokaal tractie te krijgen.

Voeg stad, staat toe
Om van deze beloningen te kunnen profiteren, moet u lokale SEO-strategieën toepassen, zoals het opnemen van uw stad en staat in de SEO-strategieën:

Afbeelding alt titels
Voetteksten
Metas
Niet overdrijven. Maar neem het wel op verschillende plaatsen op.

Recensies claimen
Laat verder zien dat u lokaal bent door uw beoordelingsprofielen te laten toevoegen of te claimen. Typ “Uw bedrijfsnaam + beoordelingen om ze te lokaliseren”.

De grote zijn Yelp, YP (Gouden Gids), Google My Business.

Als u niet lokaal bent, moet u nog steeds aanspraak maken op nationale recensiesites zoals:

BBB (Better Business Bureau)
Facebook
Andere relevante review sites zoals Trip Advisor of Home Advisor.
84% van de mensen vertrouwt beoordelingen net zo goed als de aanbeveling van een vriend. Een 1ste pagina negatieve beoordeling kan tot 44% van de kleine bedrijven klanten stelen. Een deel van kleine bedrijven SEO is het tonen van uw beste gezicht in de zoekresultaten, terwijl het verminderen van de impact van slechte beoordelingen.

kleinzakelijke SEO

De consistente informatie op deze sites helpt zoekmachines te identificeren wie u bent. Het opvolgen van slechte recensies toont aan dat u een betrouwbaar bedrijf bent dat een hogere ranking verdient.

Schema-opmaak
Als u over enige coderingsvaardigheden beschikt, ga dan een stap verder door schema marketing toe te passen. Deze code helpt zoekmachines beter te begrijpen waar uw site over gaat. Het creëert een rijkere weergave in de zoekresultaten.

Dit is de code die het mogelijk maakt dat sommige websites in dergelijke zoekresultaten kunnen verschijnen.

kleine bedrijven SEO of kleine bedrijven SEO of kleine bedrijven SEO

Dien uw SiteMap in
Een sitemap is een document dat de URL en andere informatie over elke pagina van uw website beschrijft. Stuur het in in de zoekconsole en Bing Webmaster om er zeker van te zijn dat ze alle pagina’s op uw website kunnen vinden en indexeren.

Wanneer u een nieuwe pagina publiceert, stuur deze dan naar deze zoekmachines om sneller gevonden te worden.

Bouw kwaliteit backlinks
Backlinks zijn links die afkomstig zijn van andere websites naar uw site. Zoekmachines zoals Google overwegen deze stemmen van vertrouwen in uw site. Google beschouwt deze links als onderdeel van het ranking algoritme.

Een zeer relevante link van een hoge autoriteit website zal helpen bij het verhogen van de autoriteit van uw website. Maar niet alle links zijn hetzelfde.

https://ralfvanveen.com/seo-nijmegen/