administratief medewerker

Introductie

Voor gezondheids- en familiebedrijven uit de streek van Waregem zijn we op zoek naar een medewerker ter versterking van het bedrijfsbureau. Het bedrijf is internationaal en actief in de houtsector.

Jouw verantwoordelijkheid

  • Als consultant voor zakelijke klanten zijn uw verantwoordelijkheden onder meer:
  • Via commerciële buitendienst zorg je voor een nauw contact tussen klanten en collega’s.
  • Als je al bedreven bent in SAP en andere programma’s, is dit zeker een pluspunt.
  • Je bent verantwoordelijk voor de vlotte opvolging van de wedstrijd en bestellingen.
  • Je denkt positief mee met je klanten en communiceert over voorraadstatus, geplande leveringen en lopende bestellingen.
  • Na verloop van tijd help je klanten ook zoveel mogelijk met technisch advies.
  • Op managementniveau ben je ook verantwoordelijk voor het boeken van klantorders en het doorvoeren van eventuele aanpassingen.
  • In mindere mate registreer en behandel je binnenkomende klachten ook goed.

Jouw profiel

  • Als adviseur zakelijke klanten:
  • Ben je communicatief, commercieel en flexibel?
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en verstaat jezelf in het Frans.
  • Klanten zijn uw eerste.
  • Ben je leergierig en het brede aanbod aan producten houdt je niet tegen.
  • U kunt snel nieuwe eigen programma’s leren.
  • Je hebt minimaal een bachelordiploma in bedrijfskunde of technologie.
  • Heb je al voorervaring in de houtindustrie?

Ons aanbod

Naast uitdagend werk bij een bekend bedrijf, krijg je ook een aantrekkelijk salaris, aangevuld met vele incidentele voordelen, zoals maaltijdbonnen. Daarnaast krijg je training volgens ons persoonlijk trainingsplan.

https://www.administratieve-medewerker.be/